▲ TOP

Δεν υπάρχουν προιόντα στο καλάθι.

Istikbal Blog Blog Blog Τουριστική επιχείρηση και στρώματα

Τουριστική επιχείρηση και στρώματα

Istikbal Blog
Τουριστική επιχείρηση και στρώματα

Το να επιλέξουμε το κατάλληλο στρώμα για το δικό μας κρεβάτι είναι μια υπόθεση η οποία απαιτεί αρκετή σκέψη και μία δέσμευση με βάθος δεκαετίας, πόσω μάλλον όταν μιλάμε για την επιλογή στρωμάτων για μια τουριστική επιχείρηση. Και δεν σκεφτόμαστε καν τις πλέον απλές δικαιολογίες: “Δεν ήρθαν για το στρώμα στο ξενοδοχείο μου”, ή “Δεν θα κοιμάμαι εγώ σε αυτό το στρώμα”, προφανώς. Αυτές είναι δύο από τις πλέον λάθος δικαιολογίες που θα μπορούσε κάποιος να ακούσει.

Και αυτό συμβαίνει γιατί, για να καταλάβουμε τη σημασία που έχει η επιλογή του κατάλληλου στρώματος για την τουριστική μας επιχείρηση, θα πρέπει να μπορούμε να μπούμε εμείς στη θέση του επισκέπτη, κάτι το οποίο είναι σαφώς εύκολο να το κάνουμε, αφού λίγο ή πολύ το έχουμε ήδη κάνει κάτω από άλλες συνθήκες.

Στη βάση της σωστής επιλογής βρίσκεται η ίδια η άνεση, και η άνεση παίζει καθοριστικό ρόλο στην αξιολόγηση της ποιότητας διαμονής από τον ίδιο τον επισκέπτη. Αλλά, αν το δούμε ακόμη πιο αντικειμενικά, ο κάθε φιλοξενούμενός μας, που μας έχει επιλέξει για τη διαμονή του, βρίσκεται εκεί, τις περισσότερες φορές για αναψυχή και κάποιες άλλες για επαγγελματικούς ίσως λόγους. Αυτές άλλωστε είναι οι δύο επικρατέστερες κατηγορίες. Και στις δύο περιπτώσεις, η κατάληξη της ημέρας στο δωμάτιο έχει να κάνει αποκλειστικά με την ξεκούραση, μία ξεκούραση στην οποία η βασικότερη όλων παράμετρος είναι η ξεκούραση του σώματος πάνω σε ένα αναπαυτικό στρώμα.

Ο λόγος αυτός είναι που προκαθορίζει την απαίτηση για την επιλογή ενός στρώματος που πληροί τις βασικότερες προδιαγραφές ποιότητας και άνεσης. Υποστηρίζοντας με τον πλέον ολοκληρωμένο τρόπο το σώμα του χρήστη του, του προσφέρει την ολοκληρωμένη ξεκούραση, αποφορτίζοντας με τον βέλτιστο τρόπο μύες και σπονδυλική στήλη. Αυτό συμβάλλει με τον καλύτερο τρόπο στο να μπορεί, γεμάτος ενέργεια, να ακολουθήσει τους υψηλούς ρυθμούς που απαιτεί η μέρα του.

Έτσι η σημασία του στρώματος είναι προφανώς πρακτική, για τα επίπεδα ποιότητας φιλοξενίας που προσφέρει μία τουριστική επιχείρηση, είναι όμως και ουσιαστική, καθώς επηρεάζει τη συνολική εικόνα που δημιουργεί ο επισκέπτης. Και η εικόνα που δημιουργεί ο επισκέπτης, πολλές φορές “μεταφράζεται” σε κριτική που φιλοξενείται σε ιστοσελίδες τουριστικού περιεχομένου και οδηγών – προτάσεων – συμβουλών. Άρα, η σημασία της ευχάριστης διαμονής παραμένει ένας από τους πιο σημαντικούς επικοινωνιακούς παράγοντες μιας τουριστικής επιχείρησης.

Ο τρόπος που επιλέγουμε στρώματα για την τουριστική επιχείρηση δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με την κατηγορία της, ή με την πολυτέλεια ή την απλότητα του κάθε δωματίου, ούτε αποτελεί μια ευκαιριακή περίπτωση αγοράς. Είναι μία ουσιαστική επένδυση εξοπλισμού -συνυπολογίζοντας και τη σημασία του στρώματος στην γενική εικόνα- και για τον λόγο αυτόν θα πρέπει να συνυπολογιστούν και κάποιες επιπρόσθετες παράμετροι, όπως το κατά πόσο το στρώμα έχει κατασκευαστεί για την απαιτητική αυτή χρήση του τουριστικού κλάδου.

Η Istikbal αντιμετωπίζει την κατηγορία του Τουρισμού με τη δέουσα προσοχή, διασφαλίζοντας την κορυφαία ποιότητα, μέσα από τα πλέον αυστηρά διεθνή πιστοποιητικά ποιότητας, CE, ISO 9001, ISO 14001, GOST, K-Q TSE-ISO-EN 9000, TSE ISG-OHSAS TS-18001, OEKO TEX – Confidence in Textiles, GS Mark, 16 CFR 1633, BS 5852 Standard, CertiPUR, Sanitized, IMO Control. Ανακαλύψτε τις προτάσεις στρωμάτων για τον χώρο του Τουρισμού εδώ.

Νέα χρονιά, νέο ξεκίνημα, σε 5 απλά βήματα Previous post
Τουριστική επιχείρηση και μαξιλάρι Next post

Αναζήτηση

Προϊόντα

Κατηγορίες προϊόντων

Social

Istikbal
Προϊόντα
Istikbal
Με την ποιότητα, την τεχνογνωσία και την υπογραφή Istikbal._
© 2024 · Istikbal Kimerland · All rights reserved · Design by Artware